Творці мобільного «термометра» запускають новий «антигрипозний» додаток

Розробники очікують, що зможуть пригальмувати поширення вірусу

Громадська організація охорони здоров’я, яка працює з метою запобігання поширенню інфекційних захворювань – Кінса, – оголосила про запуск програми для смартфона (доступного і для iOS, і для Андроїда), яка, на думку розробників, допоможе не захворіти, або перемогти недугу під час сезону грипу .

Об’єднуючи десятки мільйонів анонімних даних, Кінса сортує і обробляє інформацію про захворюваність, беручи до уваги вік хворих, симптоматику і рівень підвищення температури тіла під час хвороби. Так визначаються реальні ризики грипу для здоров’я, прогнозується тяжкість перебігу захворювання, його тривалість і час, протягом якого хвора людина може бути заразною.

Через новий додаток, Кінса зможе зв’язувати хворих з медичними установами, або безпосередньо лікарями, додаток дозволить також дізнаватися про хвороби, що циркулюють поруч, повідомляє PRNewswire

«Ми вважаємо, що найбільшою проблемою в глобальній системі охорони здоров’я є поширення інфекційних захворювань», – говорить Індер Сінгх, засновник і виконавчий директор Кінса. – «Без знань про те, де і коли починається і поширюється захворювання, ми не можемо його зупинити»

Нагадаємо, Кінса запустила на ринок термометр, який синхронізується зі смартфоном і передає туди інформацію про температуру і симптоми можливої ​​хвороби. Спеціальний додаток систематизує дані, щоб користувач міг подивитися свої показники самостійно або показати їх лікарю.

З понад 45 тисяч повідомлень про високу температуру і 20 тисяч повідомлень про інші симптоми, отриманих щодня під час сезону грипу, система Кінса об’єднує точну медичну і географічну інформацію, щоб визначити захворювання в реальному часі.

Аналізуючи географічні тенденції захворювання, Кінса визначає території, що піддаються ризику і мобілізує організації, які можуть допомогти зупинити поширення вірусу.

Зібрані дані Kінса продає також організаціям, які займаються медичним бізнесом – наприклад, аптекам і виробникам ліків. Вони, в свою чергу, аналізують їх, щоб збільшити ефективність реклами: наприклад, в регіонах, де термометри частіше фіксували підвищену температуру у людей, компанія більше рекламує засоби від грипу і застуди.